Hyvä lukija tahikka vieraelija:

Tässä nimeomasessa logissa julukastuja Mamma A:n näppäelemiä valokuvia ei sua pihistee eli luvatta käättee iliman loginpitäjän luppoo-kiitos:)

keskiviikko 2. tammikuuta 2013

Vuoden koukuttavin huivi


Rojekti on saatettu päätökseen ja tulos on Möhkiksen yllä:





Korukopasta nappasin mukaani 8 salaisuutta-tunnustuksen, joten tässäpä näitä:


1. Minulla ei ole järin järisyttäviä salaisuuksia paljastettavaksi, koska olen melkoisen tylsä/välimallin tyyppi :)
2. En tykkää ruuanlaitosta (teen vain pakolliset ja Ukko K loput), muta leipien leipominen on kivaa :)
3. Olen SURKEA kodinhoitaja (toisinkuin Mummo A.), mutta "syytän" siitä mummoltani saamaani perimää ( hänkin teki mieluummin kaikkea muuta) ;)
4. Olin nuorena Stephen Kingin kirjojen suurkuluttaja, mutta nyttemmin olen siirtynyt vähemmän pelottaviin teoksiin...
5. Olen ihan pihalla ammatinvalinnan suhteen-vieläkin!
6. Lempivärini on punainen ja vihreä ja lempimateriaalini koruissa lasi,kivi ja kupari.
7. Erään kirjan innoittamana ajattelin tänä vuonna ottaa rennommin korujen materiaalien ja suunnittelun suhteen ( ja tehdä niitä useammin) :)
8.Tein Uuden Vuoden lupauksen, joka on pakko pitää...


Mamma A.





1 kommentti:

  1. Hih, kiva, kun nappasit tunnustuksen ja teit tunnustuksia :)
    Mikä se uuden vuoden lupaus on..??

    VastaaPoista